pátek 1. února 2013

...první únorový

...i když raději bych psala první jarní.
Příjemné teploty posledních dní mě přiměly k tomu,abych začala, trochu s předstihem ,chystat velikonoční a jarní dekorace.V Kiku jsem si koupila za pár korun stojánky na vajíčka a v podobných pastelových barvách k nim uháčkovala podložky.
K dřevěnému zajícovi ,také z Kiku,přibyla slečna Zajíčková,kterou jsem háčkovala z příze Catania....ta patří k mým nejoblíbenejším.
Z obchůdků s květinami nikdy neodejdu s prázdnou a vždycky si s sebou odnesu malý jarní pozdrav......tolik se na jaro těším...





...jednoduše háčkování ptáčci ozdobili zimní větvičky









..mějte se moc hezky a v pohodě si užijte víkend
Vaše jana

46 komentářů:

  1. Janičko, nádhera .... ten zajíček je úžasný .... samozřejmě, že i ptáčci a podtácky .... u tebe už je úplné jaro ..... musím se přiznat, že s prvními slunečními paprsky přichází i na mě .... včera jsem si dokoupila nové plechové velikonoční vajíčka od Maileg ..... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  2. U nás momentálne vykuklo slniečko, a tak mám pocit pri týchto skvelých háčkovaných dielkach, že jar sa naozaj pomaličky blíži. Ďakujem a zdravím Lenka.

    OdpovědětVymazat
  3. Slečna Zajíčková je úžasná Jani, ptáčkové a podložky paráda!! Taky už na mě leze jaro :-))
    Hezký den Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Jani ty uz mas nachystane na jar a Velku Noc, si sikulka. Zajacik je strasne milucky a zrejme je nacase vybrat sa do Kiku, krasne veci si si nakupila.

    OdpovědětVymazat
  5. Janičko nádherné! Ty jsi šikovná kouzelnice :-). Tak ještě zkus vykouzlit to jaro!!! Věra

    OdpovědětVymazat
  6. krásne. môžem ťa poprosiť o návod na vtáčika. mám podobným štýlom urobené kuriatka a králikov tak ešte vtáčika k nim pridám :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Janinko...už se také těším na teplíčko a jarní sluníčko, jako ty. A v Kik jsem zakoupila také kalíšky a barevné květinky. Už se těším, až budu dekorovat. Měj prima víkend, pa Martina
































































































































































































    OdpovědětVymazat
  8. Jani také se jara už nemůžu dočkat.Nádherný zajíc,úžasní ptáčkové.Moc pěkné fotky a já nevím co obdivovat dříve!Krásné všecko!Hezký den.Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Janičko,
    moc krásný zajda a Ti ptáčkové! Ti jsou úžasní! Mohla bych poprosit o návod? Zkusila bych je také jako jarní deko :o) (lmatusk@seznam.cz)
    Děkuji moc
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko...moc děkuji za návštěvu a milá slova...návod bohužel nemám,protože jsem háčkovala jen podle obrázků...pokusímse ho nějak sepsat.Jana

      Vymazat
  10. Dobrý den Jani,
    Vaše háčkování je vždy moc pěkné! Mohla bych poprosit o návod na ptáčka? (s.marketa1@gmail.com)
    Předem mooc děkuji
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko...moc děkuji za návštěvu,ale návod bohužel nemám,háčkovala jsem jen podle obrázku....až mi vyjde čas,pokusím se ho sepsat...Jana

      Vymazat
  11. Janinko krásné fotky jaro z nich úplně vyzařuje.. už bych si jaro také moc přála.. měj krásný víkedn pa Dita

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Jani,
    nádherně jsi háčkovala! Moc hezky přivoláváš jaro :-)
    Krásný den, Marie.

    OdpovědětVymazat
  13. Liebe Jana,
    wunderschöne Sachen hast du gezaubert, das Häschen ist zuckersüß!

    Viele liebe Grüße
    Simone

    OdpovědětVymazat
  14. Jani, krásná velikonoční příprava:-) Hezký víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
  15. Jani moc krásný zajda i ptáčci uplně na mně dýchlo jaro.Radka

    OdpovědětVymazat
  16. Jani, nádherné vlastní i koupené jarní dekorace. Budu opakovat, což už tu bylo několikrát napsáno, ale i na mne začalo "lézt" při tom slunečném počasí jaro :-) Mám v plánu zrealizovat ještě pár "nejarních" věcí, než se pustím do těch plánovaných jarních dekorací. Ale při pohledu na tu krásu, kterou máš doma, nejspíš přehodnotím jejich pořadí :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Jani, nádherné tvoření i fotky... Jana

    OdpovědětVymazat
  18. Jani, to je rozkošné, ptáčci, podložky, zajíček, vše krásně sladěno :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Jani,
    asi budu také muset do Kiku, ten zajíček je krásný !
    Stejně tak jako tvoje další dekorace, úplně z nich dýchá jaro a vidíš to já tu marodím v posteli :-o
    A ty ptáčci, jednodušší, nevím jak se dělají ?
    Krásný víkend bez bacilů !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Ilonko za tvou návštěvu a milá slova...ptáčky jsem háčkovala jen podle obrázku...pokusím se návod nějak sepsat.
      Měj se moc hezky ať už tě bacily opustí...Jana

      Vymazat
  20. Jani, krásné - to háčkování je moc povedené. Zrovna ty dečky tu taky motám.
    Měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  21. Jani, má zase mrznout, ale u tebe se jen kochám a kochám a cítí jaro v každé fotce. Nádherné háčkování, parádní nákupy!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  22. Jani,slečna Zajíčková je úžasná....a ti ptáčci..krása,už aby to jaro bylo tady.
    S pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
  23. Jani, Ty to máš všechno tak krásnééé!!!

    OdpovědětVymazat
  24. Jani, nádherné jarní tvoření! Zajíc je super, ale ti ptáčci jsou dokonalí! Měj se krásně! Adriana

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Jani, opět jsi přesvědčila, že jsi šikulka. Dekorace se Ti moc povedly a uvažuji o tom, že zkusím ptáčky /nemají chybu a mohla bych zpracovat zbytky materiálů/. Díky za hromadu krásné inspirace. Hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  26. Jani, tak to je moc krásné velikonoční ladění! Zajíček je super, syn už taky vymýšlí, jakého si uděláme my :o) nákupy v KIK se Ti tedy povedly, už jsem tam dlouho nebyla, budu muset zajít a nakoupit nějaké veselé jarní doplňky. Díky za tipy a krásné jarní pokoukání! Hezký víkend, L.

    OdpovědětVymazat
  27. Slečna zajíčková je parádní :-) A ptáčci nemají chybu!

    OdpovědětVymazat
  28. Jani, krásně jsi mě naladila ... také už malinko jarně tvořím a tak děkuji za další inspiraci.
    Krásný večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  29. Nádhera-už cítím jaro-jsi šikulka!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  30. Jani,krásně je u tebe,jarně.Moc se mi líbí ptáčci,mohla bych poprosit o návod?Jsem začátečník a chtěla bych je zkusit.Můj mailík je vera.bejrova@seznam.cz.Děkuji a dobrou noc.Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško...moc děkuji za tvou návštěvu.Návod bohužel nemám,háčkovala jsem jen podle obrázku...až mi vejde čas,pokusím se ho sepsat...pěkné odpoledne...Jana

      Vymazat
    2. Prosím prosím, i já bych si přála návod... amelie00zavinacemail.cz děkuju

      Vymazat
    3. Až ho se píšu,určitě pošlu nebo dám na blog...Jana

      Vymazat
  31. Krása...u nás zase opět plno sněhu a z tvých fotek na mě JARO volá :)
    Ptáčci jsou kouzelní :) Pěkný den Lenka

    OdpovědětVymazat
  32. Jani, já mám pocit, že už je jaro za dveřmi, když vidím Tvůj krásný blog. Už aby to bylo.:) Děkuji. Ti ptáčci jsou prostě úžasní!

    OdpovědětVymazat
  33. Jéje, ten zajoch je rozkošný:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  34. Ten zajíc je nádherný a ptáčci dokonalí.

    OdpovědětVymazat
  35. So cute rabbit and little birdys.
    Your blog is so beautiful,i come back.
    Greetings from germany,
    Ulli

    OdpovědětVymazat
  36. Dobrý den Jani,

    nádherná Velikonoční dekorace, už aby bylo sluníčko :).

    Mohu poprosit o návod na malé prostírky?

    Děkuji Saša

    Email: s.libor01@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkné odpoledne Sašo...děkuji za návštěvu a mě a za milá slova.Návod nemám...okoukala jsem podle obrázku...je to hodně jednoduché.
      Pokud byste si nevěděla rady zkusím popsat.
      Jana

      Vymazat
  37. Jani vše je tak nádherné nemohu se vynadívat Pá Marcela

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...