neděle 2. října 2016

BYLA TO KRÁVA .....


.... to ona mi ožrala půlku keře šípku



















JANA

8 komentářů:

  1. Janičko, já bych jí to odpustila - víš jak jí musely chutnat?
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. A safra... to bude mlíčko i s vitamínem C, možná i růžové :o)
    Jani, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jéjda..ale také potřebuje vitamíny..:) Myslela jsem,že to bude něco vyššího..ale ta mne nenapadla ..♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jani teď je to zdravá kráva a mléko s příchutí.😂
    Krásný nový týden ti přeji. Z❤

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, ale krásná kráva! Já mám radost, že vidím teď krásně se pasoucí krásné krávy. Jako dítě jsem viděla jen krávy v kravíně a ty se mi nelíbily. Jakmile vidím takovou krávu, tak se mi okamžitě vybaví vynikající steak :o))..Měj se krásně...

    OdpovědětVymazat
  6. No jo, byly blízko jejího území :). Též sbíráme šípky na poli u lesa a každý rok jsou z půlky ožrané!

    NEPLECHA NA PLECHU

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...